:: جریمه نقدی مبتذل پوشان ! ::

دولت مالزی در نظر دارد زنان و مردانی که لباس های مبتذل می پوشند را با مبلغ 500 رینگیت (معادل 130 هزار تومان) جریمه نقدی کند.

به گزارش عصر ایران (asriran.com)، روزنامه "کوالالامپور دیلی" چاپ مالزی نوشت : هر چند مالزی پذیرای مسیحیان، بودائیان و هندوهای سراسر دنیاست اما در نهایت، این کشور با اکثریت مسلمان، سرزمینی اخلاقی محسوب می شود و قرار است طرح جریمه نقدی مبتذل پوشان اعم از مسلمان و غیرمسلمان مورد پیگیری قرار بگیرد. عبدالعزیز، فرماندار بخش کلانتان مالزی در مصاحبه با روزنامه مذکور گفت: اخیرا دختران و پسرانی در سطح شهر دیده شده اند که لباس های نامتعارف می پوشند و در صورت عدم مقابله با آنها، فرهنگ غربی گسترش پیدا خواهد کرد.

وی افزود : برای پسران و مردان، بیرون آمدن با زیرشلواری، پوشیدن زیر پیراهن های رکابی و بدن نما و شلوارک ممنوع و برای دختران و زنان نیز پوشیدن لباس های نازک و بدن نما و دامن های بالای ساق پا و شلوارهای تنگ غدغن خواهد شد. این مقام مالزیایی یادآور شد : مالزی کشور صلح و در عین حال آزادی های معقول است علاوه بر این، تمایلی به درگیری اتباع ملیت های مالزیایی، هندی، چینی و پاکستانی بر سر مساله حجاب نداریم و می خواهیم این امر به صورت داوطلبانه حل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد