معرفی عناصر شبکه مضلین 3

باسمه تعالی

معرفی عناصر شبکه مضلین 3

ویژگی اصلی پایگاه های اینترنتی همچون شهوتسرا وارد کردن  بازدیدکننده به صحنه تولید و انتشار محتوای ضد دینی و مستهجن   می باشد.

 پایگاه اینترنتی مستهجن نگار و ضد دینی شهوت سرا یکی از دهها پایگاه اینترنتی فارسی زبان است که در راستای پیشبرد اهداف استکبار جهانی به فعالیت جدی مشغول بود.این پایگاه اینترنتی در سال 2006 تاسیس شده است.

پایگاه اینترنتی شهوت سرا شامل بخش های صفحه اصلی، تالار های گفتگو و آپلود سنتر اختصاصی بوده است. ویژگی اصلی پایگاه های اینترنتی همچون شهوتسرا وارد کردن  بازدیدکننده به صحنه تولید و انتشار محتوای ضد دینی و مستهجن می باشد.

1- حسن . س با اسامی مستعار "سامان شهابی" و "امین":

سن: 24 سال    محل تولد: شیراز    وضعیت تاهل:مجرد    تحصیلات:دانشجو    محل سکونت:شیراز

متهم مذکور تمامی هزینه های این پایگاه را تقبل و پرداخت نموده است.لازم به ذکر است وی از حمایت های مالی و فنی یکی از شرکت های آمریکایی در این زمینه استفاده کرده است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسن .س با اسامی مستعار سامان شهابی و امین مدیر فنی پایگاه اینترنتی ضد دینی و مستهجن شهوت سرا می باشد. وی مسئولیت کامل پشتیبانی فنی مالی سایت ضد دینی و مستهجن شهوت سرا را بر عهده داشته است. نامبرده در تلاش برای جلوگیری از کاهش مخاطبین این پایگاه اینترنتی در اثر فیلترینگ اقدام به ثبت 20 آدرس اینترنتی برای این پایگاه نموده است.

بخش های مختلف این پایگاه اینترنتی توسط وی طراحی شده است.حسن . س جهت تسهیل فعالیت کاربران اقدام تاسیس و راه اندازی آپلود سنتر اختصاصی برای این پایگاه اینترنتی نموده است که تا پایان فعالیت بیش از 35000 هزار قطعه تصویر ضد دینی و مستهجن در آن ذخیره و منتشر شده است.

حسن .س را می توان یکی از مهمترین افراد پیشگام در زمینه تولید محتوای مستهجن با منشاء ایرانی معرفی نمود که این تصاویر را از منابع مختلف از جمله  تصاویر گرفته شده از طریق دوربین مخفی در استخر های زنانه ، تصاویر اخذ شده از صحنه های تجاوز به عنف و ... تهیه و سپس در پایگاه های اینترنتی مختلف منتشر می نمود... وی از پیشگامان سازماندهی و هماهنگ سازی فعالیت پایگاه های اینترنتی مستهجن نگار فارسی می باشد.

همانگونه که ذکر شد متهم مذکور تمامی هزینه های این پایگاه را تقبل و پرداخت نموده است.لازم به ذکر است وی از حمایت های مالی و فنی یکی از شرکت های آمریکایی در این زمینه استفاده کرده است.

از دیگر پایگاه های اینترنتی ضد دینی و مستهجنی که توسط حسن.س راه اندازی شده است ، می توان به iran666.com ، iran69.com ، amizesh.com و ... اشاره کرد.لازم به ذکر است نامبرده را می توان یکی از مهمترین افراد پیشگام در زمینه تولید محتوای مستهجن با منشاء ایرانی معرفی نمود که این تصاویر را از منابع مختلف از جمله  تصاویر گرفته شده از طریق دوربین مخفی در استخر های زنانه ، تصاویر اخذ شده از صحنه های تجاوز به عنف و ... تهیه و سپس در پایگاه های اینترنتی مختلف منتشر می نمود.

از دیگر فعالیت های وی می توان به حمایت وی از وبلاگ های مستهجن نگار با ارائه فضای رایگان اینترنتی برای بارگذاری تصاویر ، ثبت آدرس های مختلف اینترنتی برای اکثریت پایگاه های مستهجن نگار فارسی ، بروز نمودن طراحی پایگاه های مستهجن به قصد افزایش جذابیت آنها ، تبادل تصاویر و کلیپ های مستهجن با مدیران سایر پایگاه های مستهجن نگار و... اشاره نمود.

یکی از مهمترین فعالیت های مجرمانه متهم فوق انتشار داستان های مستهجن فارسی در پایگاه های مستهجن خود می باشد. همچنین وی از پیشگامان سازماندهی و هماهنگ سازی فعالیت پایگاه های اینترنتی مستهجن نگار فارسی می باشد.

2- علیرضا . ا :

محل تولد: ابهر    وضعیت تاهل:مجرد    تحصیلات:دانشجو    محل سکونت:ابهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نامبرده اقدام به مدیریت  پایگاه اینترنتی ضد دین و مستهجن نگار سفید برفی می نماید. وی پس از کسب تجربیات کافی در زمینه مدیریت و اداره پایگاه های اینترنتی مستهجن ،  

 مدیریت  محتوایی پایگاه شهوت سرا را بر عهده می گیرد.

علیرضا ا. اولین داستان مستهجن فارسی با موضوع "شکنجه و سوء استفاده جنسی از دختران خردسال" را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا منتشر می نماید.

از اقدامات موثر وی در تلاش برای افزایش جذابیت این پایگاه ضد اخلاقی می توان به طراحی و اجرای مسابقه داستان نویسی مستهجن با موضوعاتی از جمله "فستیوال تابستانه داستان نویسی مستهجن علیه حجاب اسلامی" در این پایگاه اشاره نمود.لازم به ذکر است نامبرده اولین داستان مستهجن فارسی با موضوع "شکنجه و سوء استفاده جنسی از دختران خردسال" –که توسط متهم مهدی.ع به نگارش در آمده است- را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا منتشر می نماید.

 
3- بهروز . آ . ف با نام کاربری بهروز:

محل تولد: تهران    وضعیت تاهل:متاهل    تحصیلات:دیپلم    محل سکونت:دبی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی یکی از مهمترین گردانندگان اصلی پایگاه اینترنتی ضد دین و مستهجن شهوت سرا می باشد.از فعالیت های ویژه نامبرده می توان به تاسیس یک پایگاه اینترنتی خصوصی جهت حفظ ارتباط با مدیران و گردانندگان اصلی پایگاه اشاره نمود که بعنوان پاتوق خصوصی مدیران پایگاه مستهجن مذکور از آن استفاده می گردید.

یکی دیگر از جرائم  بهروز . آ . ف خرید امتیاز بازی های مستهجن رایانه ای تحت مالکیت پایگاه اینترنتی شهوت سرا برای استفاده نوجوانان اشاره نمود. وی حدود 28 سرفصل غیر اخلاقی با بی شرمانه ترین موضوعات از قبیل : برقراری رابطه جنسی با احشام ، افراد مونث باردار و ... را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا ایجاد و کاربران را به مشاهده و انتشار محتوا با این مضامین تشویق می نمود.

یکی دیگر از جرائم این متهم خرید امتیاز بازی های مستهجن رایانه ای تحت مالکیت پایگاه اینترنتی شهوت سرا برای استفاده نوجوانان اشاره نمود. وی حدود 28 سرفصل غیر اخلاقی با بی شرمانه ترین موضوعات از قبیل برقراری رابطه جنسی با احشام ، افراد مونث باردار و ... را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا ایجاد و کاربران را به مشاهده و انتشار محتوا با این مضامین تشویق می نمود.

نامبرده با وجود برخورداری از تمکن مالی کامل و عدم محدودیت در برخورداری از هرگونه تفریحات سالم و اقامت در دبی ، از خارج از کشور اقدام به ارسال تصاویر ، فیلم و مطالب ضد دینی و مستهجن و انتشار آنها در صفحه اصلی و تالار های گفتگوی این پایگاه مستهجن نگار می نمود.

4- حمید . ن :

سن: 21 سال    محل تولد: تهران    وضعیت تاهل:مجرد    تحصیلات:دیپلم    محل سکونت:تهران

از دیگر فعالیت های مجرمانه  "حمید . ن" می توان به شراکت در جرائم اقتصادی شرکت های هرمی همچون گلدکوئیست اشاره نمود که در این زمینه پرونده جداگانه ای برای وی مفتوح و در حال رسیدگی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متهم حمید . ن معروف به بهاره یکی از گردانندگان اصلی پایگاه اینترنتی ضد دین و مستهجن شهوت سرا می باشد.وی مدیریت بخش تصاویر مستهجن خارجی در بخش تالار های گفتگوی سایت شهوت سرا را برعهده داشته است.

نامبرده در دوران فعالیت خود در این پایگاه اینترنتی در حدود ده ها هزار تصویر مستهجن با بالاترین تفکیک پذیری (Resolution) را در پایگاه اینترنتی منتشر نموده است.

از دیگر فعالیت های مجرمانه وی می توان به شراکت در جرائم اقتصادی شرکت های هرمی همچون گلدکوئیست اشاره نمود که در این زمینه پرونده جداگانه ای برای وی مفتوح و در حال رسیدگی می باشد.

5-محمد . ش . پ با نام مستعار همایون:

سن: 38 سال    محل تولد:تهران    وضعیت تاهل:متاهل    تحصیلات:سوم دبیرستان    محل سکونت:تهران

از فعالیت های مجرمانه  محمد . ش . پ بایستی به انتشار و تبلیغ کتب ضاله و ضد دین اشاره نمود که این امر موجب اشاعه و انتشار گسترده این مطالب ضاله در سطح اینترنت گردید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همایون از مدیران اصلی پایگاه اینترنتی ضد دینی و مستهجن شهوت سرا می باشد. متهم وی  به دلیل داشتن روابط عمومی فوق العاده ، اقدام به جذب مخاطبین بیشتر برای این پایگاه نموده است و تسلط و روابط عمومی قوی وی موجب گشته بود تا نظرات وی در عزل و نصب مدیران این پایگاه به شدت مورد توجه مالکان پایگاه اینترنتی قرار گیرد.

از فعالیت های مجرمانه وی بایستی به انتشار و تبلیغ کتب ضاله ضد دین اشاره نمود که این امر موجب اشاعه و انتشار گسترده این مطالب ضاله در سطح اینترنت گردید.

 
 
6- احمد رضا . ه . پ با نام مستعار مهیار:

سن: 38 سال    محل تولد: شیراز     وضعیت تأهل: متأهل    تحصیلات: دکترا     محل سکونت: شیراز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نامبرده را می توان یکی از فعالترین اعضا پایگاه های اینترنتی  ضد دین و مستهجن نگار فارسی نامید. وی ضمن ارتباط و همکاری نزدیک چندین ساله با متهم حسن . س اقدام به تولید و انتشار محتوای مستهجن برای  پایگاه های ضد دین و مستهجن متعدد از جمله shahvatsara.com ، avizoon.com ، amizesh,com نموده است.

احمد رضا . ه . پ علاوه بر نگارش و انتشار داستان های مستهجن در موضوع روابط جنسی خلاف شرع و غیر متعارف و انتشار آنها ، شخصا اقدام به ارسال تصاویر و کلیپ های مستهجن برای فهرست های پست الکترونیک می نمود که منجر به اشاعه گسترده این مطالب در سطح اینترنت       می گردید.

از فعالیت های اصلی و گسترده متهم احمد رضا هـ . پ نگارش و انتشار داستانهای مستهجن چند قسمتی با موضوع روابط جنسی ضربدری و همجنس‌بازی بوده است. وی علاوه بر نگارش و انتشار داستان های مستهجن در موضوع روابط جنسی خلاف شرع و غیر متعارف و انتشار آنها ، شخصا اقدام به ارسال تصاویر و کلیپ های مستهجن برای فهرست های پست الکترونیک می نمود که منجر به اشاعه گسترده این مطالب در سطح اینترنت می گردید.

7- محمد مهدی.ب  با نام مستعار مهدی وینستون:

محل تولد: تهران      وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات:  دیپلم      محل سکونت: تهران

یکی از جرائم  محمد مهدی.ب  تشویق کاربران پایگاه اینترنتی شهوت سرا به انتخاب و معرفی برترین تصویر مستهجن می باشد.نامبرده فعالیت خود را در موضوع انتشار تصاویر مستهجن در بخش های مختلف تالار گفتگوی این پایگاه متمرکز نموده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی از عناصر فعال مدیریت پایگاه اینترنتی شهوت سرا می باشد که در سایر پایگاه های اینترنتی مستهجن نگار نیز فعالیت جدی داشته است. یکی از جرائم نامبرده تشویق کاربران پایگاه اینترنتی شهوت سرا به انتخاب و معرفی برترین تصویر مستهجن می باشد.نامبرده فعالیت خود را در موضوع انتشار تصاویر مستهجن در بخش های مختلف تالار گفتگوی این پایگاه متمرکز نموده بود.

 
 
8ـ فراز . ن  با نام کاربری فراز:

سن: 27 سال     محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: دانشجو     محل سکونت: تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی تا زمان دستگیری شخصاً اقدام به راه اندازی و مدیریت یک وبلاگ مستهجن نموده بود. همچنین نامبرده با حسن.س  در طراحی و راه‌اندازی و مدیریت پایگاه های مستهجن Iran69.com، amizesh.com و... همکاری

فراز ن همچنین در مدیریت سایتهای فوق فعالیت می‌نموده است. متهم یکی از طراحان پایگاهای مستهجن و ضد دینی فارسی زبان می باشد. لازم به ذکر است وی مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات د. گ می باشد.

نموده است. وی همچنین در مدیریت سایتهای فوق فعالیت می‌نموده است. متهم یکی از طراحان پایگاهای مستهجن و ضد دینی فارسی زبان می باشد . لازم به ذکر است وی مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات د. گ می باشد.

 
 
 
 
9- احسان ب. ش:

سن: 29 سال     محل تولد: مشهد      وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: دیپلم     محل سکونت: مشهد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نامبرده یکی از عناصر سودجوی اینترنتی است که به طمع منافع مالی و به قصد حمایت از فعالیت های مستهجن نگاری با علم و اطلاع قبلی اقدام به فروش امتیاز و نرم‌افزار مدیریت محتوای فارسی جهت استفاده در تالارهای گفتگو و آپلودسنتر پایگاه های ضد دین و مستهجن شهوت‌سرا نموده است.نامبرده در طراحی تالار های گفتگوی پایگاه شهوت سرا دخالت داشته است.

ماجرای ازدواج علی دایی از زبان خودش

شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند «علی‌ دایی‌»اسطوره‌ فوتبال‌ ایران‌ دیگر ازدواج‌ نکند، ... اما علی‌ دایی‌ درروز اول‌ بهمن‌ ماه‌ سال‌ 1383 پای‌ سفره‌ عقدنشست‌ و پیمان‌ زناشویی‌ بست‌...
این‌ ازدواج‌ باعث‌ تعجب‌ خیلی‌ها شد،همان‌هایی‌ که‌ فکر می‌کردند، دایی‌ به‌ ازدواج‌ فکرنمی‌کند، اما او ازدواج‌ کرد و پاسخ‌ خیلی‌ها راداد. حالا اگر شما خواننده‌ محترم‌ دوست‌ داریدبدانید، همسر این‌ اسطوره‌ فوتبال‌ کیست‌ با ماهمراه‌ شوید. ما تمام‌ این‌ پرسش‌ها را از علی‌ دایی‌پرسیدیم‌. درست‌ سه‌ روز بعد از مراسم‌ ازدواجش‌که‌ هنوز گل‌های‌ بزرگ‌ اتاق‌ عقدش‌ در خانه‌ بود.این‌ شما و این‌ گفته‌های‌ علی‌ دایی‌ در رابطه‌ باشریک‌ زندگی‌ آینده‌اش‌...

همسرم‌ آذری‌ زبان‌ است‌

علی‌ دایی‌ به‌ ما گفت‌: همسرم‌ از آشنایان‌ دور خانوادگی‌ ما می‌باشد،مادرش‌ اردبیلی‌ و پدرش‌ تبریزی‌ است‌ و او بزرگ‌شده‌ تهران‌ می‌باشد. مشخصات‌ کامل‌ یک‌ دختر ‌آذربایجانی‌ را دارد و لیسانس‌ صنایع‌ غذایی‌می‌باشد او هشت‌ سال‌ از من‌ کوچک‌تر است‌.
همسرم‌ را هم‌ من‌ انتخاب‌ کردم‌ و هم‌ مادرم‌. دایی‌می‌گوید: همسرم‌ فرزند اول‌ خانواده‌ است‌ وخواهر دیگرش‌ به‌ تازگی‌ درسش‌ به‌ اتمام‌ رسیده‌ وقرار است‌ به‌ زودی‌ ازدواج‌ کند. باجناقم‌، کارش‌آزاد است‌ و ترم‌های‌ پایانی‌ تحصیلش‌ رامی‌گذارند.
پدر ایشان‌ بازنشسته‌ گمرک‌ می‌باشد. نکته‌ جالب‌در مورد ازدواج‌ دایی‌ مهریه‌ همسرشان‌ است.از آنجا که‌ خانواده‌ همسرم‌ دارای‌ اعتقادات‌ارزشمند اسلامی‌ هستند، مهریه‌شان‌ مانند مهریه‌ حضرت‌فاطمه‌ (س‌)، «آب‌» است. خیلی‌ها فکرمی‌کردند که‌ مهریه‌ همسرم‌ سکه‌های‌ زیادی‌ است‌،به‌ قول‌ این‌ جدیدی‌ها... اما با تفاهمی‌ که‌ بین‌ مابود، چرا که‌ مهریه‌ ضامن‌ خوشبختی‌ نیست‌، بلکه‌صداقت‌ها و حسن‌ نیت‌ها، زمینه‌ساز یک‌ زندگی‌مشترک‌ است‌.
علی‌ دایی‌ می‌گوید: به‌ امید خدا پس‌ از ماه‌ محرم‌و صفر ازدواج‌ می‌کنیم‌ و زندگی‌ زیر یک‌ سقف‌ راآغاز می‌کنیم‌. وی‌ در رابطه‌ با مهمانان‌ جشن‌ازدواج‌ می‌گوید: «نمی‌خواستیم‌، مراسم‌عروسی‌ام‌ بپیچد، از این‌ رو خصوصی‌ صورت‌پذیرفت‌ وخانواده‌ من‌ و دوستان‌ نزدیکم‌، مهمانان‌جشن‌ من‌ را تشکیل‌ دادند. البته‌ جشن‌ ازدواجم‌در تهران‌ برگزار می‌شود و افراد خانواده‌ام‌ ازاردبیل‌ به‌ تهران‌ می‌آیند، همچنین‌ بیشتر دوستانم‌در تهران‌ هستند و به‌ همین‌ خاطرباید در تهران‌برگزار شود. همسرم به فوتبال علاقهای نداشت اما از زمانی‌ که‌ با یکدیگر آشنا شدیم‌،ایشان‌ هم‌ به‌ فوتبال‌ به‌ خصوص‌ دیدارهای‌ تیم‌ملی‌ علاقمند شدند».


آشپزی‌ ام‌ خوب‌ است‌

از سال‌ 1367 تنها در تهران‌ زندگی‌ می‌کنم‌، ازهمان‌ زمانی‌ که‌ دانشجو شدم‌. از این‌ رو شایدآشپزی‌ام‌ از خیلی‌ خانم‌های‌ این‌ دوره‌ زمانه‌ بهترباشد. اکثر غذاهای‌ ایرانی‌ را بلد هستم‌. اگر یادتان‌باشد، سال‌ها در زمان‌ دانشجویی‌ تنها زندگی‌کردم‌ و هفت‌ سال‌ هم‌ خارج‌ از ایران‌ بودم‌. شهردار شدن در خوابگاه دانشجوئی از هر کسی یک آشپز خوب می سازد .

مادرم‌ با ما زندگی‌ نمی‌کند

علی‌ دایی‌ هم‌ اکنون‌ در شهرک‌ غرب‌ تهران‌ به‌همراه‌ مادر و دو برادرش‌ که‌ مجرد می‌باشدزندگی‌ می‌کند، فکر می‌کردیم‌ که‌ دایی‌ با همسرش‌در کنار مادرش‌ زندگی‌ می‌کند، اما وی‌ می‌گوید:همسرم‌ فهمیده‌ و منطقی‌ است‌ و دوست‌ دارد بامادرشوهرش‌ زندگی‌ کند، اما مادرم‌ قبول‌نمی‌کند، گرچه‌ من‌ دوست‌ دارم‌ مادرم‌ در کنار من‌زندگی‌ کند; اما از آنجا که‌ ما پنج‌ برادر هستیم‌،مادرم‌ دوست‌ ندارد، فرقی‌ بین‌ ما بگذارد. من‌ ودو برادر وسطی‌ام‌، حسن‌ و حافظ ازدواج‌کرده‌ایم‌ و محمد برادر بزرگ‌ و بهزاد برادرکوچکم‌ مجرد هستند.

با مشکلات‌ اخلاقی‌ بیگانه‌ است‌

 
یکی‌ از ویژگی‌های‌ علی‌ دایی‌ این‌ است‌ که‌هیچ‌گاه‌ مشکل‌ اخلاقی‌ نداشته‌ است‌. مسئله‌ای‌ که‌در سال‌های‌ اخیر بین‌ فوتبالیست‌ها، بسیار باب‌ بودو شاید سخت‌گیری‌ در انتخاب‌ همسر هم‌، ازدواج‌دایی‌ را عقب‌ انداخت‌، چرا که‌ دایی‌ به‌ هر حال‌انسان‌ مشکل‌ پسندی‌ است‌ و باید این‌ واقعیت‌ راپذیرفت‌ ، اما این‌ پرسش‌ پیش‌ می‌آید که‌ چه‌ عاملی‌باعث‌ شد «دایی‌» این‌ خانواده‌ را برای‌ ازدواج‌انتخاب‌ کند و دختر این‌ خانواده‌ را به‌ همسری‌برگزیند.
«متاسفانه‌ در این‌ چند سال‌ نه‌ تنها در قشرفوتبالیست‌ها، بلکه‌ در دیگر قشرهامون‌ چنین‌مسائلی‌ باب‌ بوده‌ است‌، امیدوارم‌ که‌ دیگر شاهدچنین‌ مسائلی‌ نباشیم‌. باید بگویم‌، خانواده‌ همسرم‌متعهد، تحصیلکرده‌ و با فرهنگ‌ هستند، آذری‌زبان‌ هستند و به‌ عقاید من‌ نزدیک‌ می‌باشند».
دایی‌ موافق‌ کار کردن‌ همسرش‌ نیست‌. اومی‌گوید تا زمانی‌ که‌ خودم‌ بتوانم‌ کار کنم‌، دوست‌ندارم‌، همسرم‌ کار کند; همین‌ که‌ برای‌ من‌ یک‌شریک‌ زندگی‌ مناسب‌ باشد، برایم‌ کلی‌ ارزش‌دارد، دلم‌ می‌خواهد در کارهای‌ اقتصادی‌ با من‌هم‌ فکری‌ کند.


مهمانان‌ ویژه‌

یکی‌ از مهمانان‌ ویژه‌، دکتر «آصفی‌» سخنگوی‌وزارت‌ امور خارجه‌ و همچنین‌ «محمد دادکان‌»رییس‌ فدراسیون‌ فوتبال‌ بود. دکتر آصفی‌ را ازسال‌ 1997 میلادی‌ می‌شناسم‌، وی‌ در کنارموقعیتی‌ که‌ دارد، ‌ انسان‌ فوق‌العاده‌ خوبی‌است که‌ من‌ افتخار آشنایی‌ با او را دارم‌، دراین‌ مدت‌ او یکی‌ از دوستان‌ خوب‌ من‌ بوده است‌.


برای‌ اولین‌ بار در یک‌ مهمان‌ خانوادگی‌

اولین‌ بار که‌ همسرم‌ را دیدم‌، تفریبا یک سال پیش‌بود. در یک‌ مهمانی‌ خانوادگی‌ با ایشان‌ آشنا شدم‌،دختر خاله‌ همسرم‌، دوست‌ نزدیک‌ مادرم‌ است‌.خاله‌ او، همسایه‌ خاله‌ من‌ در اردبیل‌ بود، پسرخاله‌شان‌ همکلاسی‌ و دوست‌ صمیمی‌ برادربزرگ‌ترم‌ بود و به‌ همین‌ خاطر شناخت‌ کاملی‌روی‌ این‌ خانواده‌ داشتم‌.

انهدام بزرگترین شبکه اینترنتی مستهجن ایرانی

سایت های مورد نظر اقدام به ترویج انواع بی‌بندوباری‌های اخلاقی با هدف قبح‌زدایی از محرمات دینی، ترویج فساد در جامعه، سست کردن بنیان‌های اعتقادی و فروپاشی اساسی خانواده به جهت پیشبرد اهداف دشمن در عرصة ناتوی فرهنگی نموده است. 
 
1-متهم سعید.م با نام مستعار سیاوش حسین‌خانی:
 
مدیر شبکه بزرگترین سایت های مستهجن، ضددین و ضد امنیت فارسی‌زبان به نام ایران سکس و با آدرس اصلی www.avizoon.comو حامی فنی و مالی سایت xpersia.com و biaclip.net و shahvatsara.com می باشد. نامبرده با حمایت فنی و مالی شرکت آمریکایی ... اقدام به راه‌اندازی سایت مذکور از سال 82 از کشور کانادا نموده است.
سایت مورد نظر با 3 بخش صفحات اصلی، تالارهای گفتگو و آپلود سنتر اختصاصی اقدام به ارائه محتوای مستهجن فارسی‌زبان در سطح بسیار وسیع نموده است.
سایت های مورد نظر اقدام به ترویج انواع بی‌بندوباری‌های اخلاقی با هدف قبح‌زدایی از محرمات دینی، ترویج فساد در جامعه، سست کردن بنیان‌های اعتقادی و فروپاشی اساسی خانواده به جهت پیشبرد اهداف دشمن در عرصة ناتوی فرهنگی نموده است.
سیاوش حسین‌خانی اقدام به طراحی و اجرای سناریوی جذب و گزینش مدیر برای اداره این سایت نموده و از این طریق تعداد 20 مدیر اصلی با شرایط خاص را برای این سایت انتخاب و اقدام به مدیریت و توسعه محتوایی سایت‌های خود نموده است.لازم به ذکر است که شناسایی و گزینش مدیران این سایت ها با دقت و رعایت کلیه ملاحظات امنیتی از سوی وی صورت گرفته است.
نامبرده همچنین اقدام به ثبت دامین‌های مختلف برای عبور از فیلترینگ نموده و طرح جنگ با فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران را در سایت‌های خود به اجرا درآورده است.
 
شبکه طراحی شده توسط متهم سعید.م با نام مستعار سیاوش حسین خانی با ایجاد ارتباطات خاص با شرکت آمریکایی ... که در امر ارائه خدمات هاست و دومین بسیار فعال بوده و به اکثر سایت های مستهجن، ضد دینی و ضد انقلابی فارسی زبان سرویس ارائه می نماید و خدمات قابل توجهی را از این شرکت دریافت نموده است که دارای پیشرفت قابل توجهی بوده است.
 
این شبکه با شناسایی، جذب و گزینش تعداد 20 مدیر اصلی و تعدادی مدیر میانی اقدام به گسترش فعالیت های خود در ترغیب کاربران ایرانی به تولید محتوای مستهجن فارسی زبان داشته و علاوه بر ارائه محتوای ضد اخلاقی محلی برای ارائه مطالب ضد دینی، توهین به اعتقادات اسلامی، اقدام بر علیه امنیت ملی از طریق فعالیت تبلیغی، راه اندازی جنبش های تحریم انتخابات، ارائه کتب ضاله و ضد دینی، پوشش اخبار ضد انقلاب،ترویج انواع بی بند و باری های اخلاقی با هدف قبح زدایی از مسائل ضد اخلاقی و فروپاشی بنیان های اجتماعی از این طریق، عادی جلوه دادن روابط نامشروع، استحاله افکار کاربران ایرانی در خصوص اعتقادات اسلامی و ارائه خوراک فکری در پوشش مطالب مستهجن و ضد دینی و ... نموده است.

شبکه مورد نظر با جذب بیش از 300000 کاربر ثبت نام شده و تعداد بسیار زیادی کاربر ثبت نام نشده فعالیت می نموده است.
این شبکه با راه اندازی آپلود سنتر اختصاصی با ایجاد فضای مخصوص کاربران محتوی بیش از 15 گیگابایت تصاویر مستهجن و ضد دینی می باشد.این تصاویر به طرز بسیار ماهرانه ای در کنار هم قرار دارند به صورتیکه در میان تصاویر مستهجن و ضد اخلاقی تصاویر ضد دینی و توهین به معصومین و تصاویر اهانت به بزرگداشت مقام آن ها قرار دارند.
 
همچنین اعضاء فعال این سایت اقدام به تهیه کلیپ های مستهجن با هدف ترویج بی بند و باری های اخلاقی و پرداخت پول به تولید کنندگان این کلیپ ها در سطح کشور و انتشار آنها در سطح بسیار وسیع نموده اند.این کلیپ ها تا کنون حدود 3500000 بار دانلود شده اند.
 
سایت اصلی این شبکه (avizoon.com) روزانه به طور متوسط 25000 نفر بازدید داشته است.(این آمار با توجه به فیلتر بودن این سایت در داخل کشور می باشد.)
 
لازم به ذکر است که سرشبکه اصلی این شبکه (سیاوش حسین خانی) دارای ارتباطاتی با برخی سازمان های خارجی داشته است که این موضوع در حال پیگیری می باشد.
 
قابل ذکر است که مدیران اصلی سایت ها اقدام به تهیه و انتشار مطالب مستهجن و ضد دین در سطح گسترده می نمودند.
 
2ـ عبدالمطلب ق. با نامهای مستعار عرفان و روزبه:
سن: 24 سال     محل تولد: چابهار     وضعیت تأهل: مجرد      تحصیلات: دانشجو در کشور هند     ساکن: پونا هند
 
نامبرده مدیر سایت مستهجن، ضددین و ضدامنیت ایکس پرشیا می‌باشد و ضمن تشکیل شبکه‌ای از مدیران اصلی و مدیران میانی اقدام به ایجاد محلی جهت طرح مباحث ضداخلاقی و ضددینی و تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده است.
 
 
3ـ لیلا ج. با نام مستعارلیلی‌نازه (lilinaze):
سن: 30 سال     محل تولد: تهران     وضعیت تأهل: متأهل    ساکن: آمریکا
وی فعالترین مدیر سایت مستهجن و ضد دینی آویزون با بیش از 40 هزار پست با محتوای مستهجن و ضد دین می‌باشد. نامبرده نقش مهمی در انتخاب و گزینش مدیر برای بخشهای مختلف سایت داشته و تنها کسی است که بصورت حقیقی با سیاوش حسین‌خانی مسئول اصلی سایت آویزون ارتباط داشته است.
 
 
4ـ روح‌الله ل. با نام مستعار ساناز 2 (sanaz2):
سن: 30 سال     محل تولد: تهران     وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: دانشجو    ساکن: تهران
نامبرده مدیر سایت مستهجن بیا کلیپ (biaclip.net) بوده که اقدام به ارائه و پخش کلیپهای مستهجن ایرانی در این سایت نموده است. وی ضمن مدیریت سایت فوق‌الذکر در سمت مدیریت بخش داستانهای مستهجن و سکسولوژی سایت آویزون فعالیت داشته است. همچنین وی یکی از مدیران سایت شهوتسرا بوده است.
 
 
5ـ شهروز و. با نام مستعار شهروزخان:
سن: 26 سال    محل تولد: گرگان     وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: دانشجوی حسابداری      ساکن: گرگان
نامبرده در سایتهای مستهجن و ضددین آویزون، بیا کلیپ و آیس بازی مدیر و یا از اعضای فعال بوده و در این سایتها تولید کننده و منتشر کننده کلیپهای مستهجن ایرانی با مضامین دوربین مخفی، همجنس‌بازی، دوجنسه‌ها و سکس کودکان و... بوده است. وی تنها در سایت آویزون 400 کلیپ مستهجن ایرانی منتشر کرده که این کلیپها در حدود سه میلیون و دویست هزار بار دانلود شده است که این مقدار خود بیانگر کمیت و کیفیت کار وی می‌باشد.
 
 
6ـ اصغر ر.ل.ع با نام مستعار امید (omid-hi):
سن: 39 سال    محل تولد: شیراز     وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: ابتدایی     ساکن: شیراز
وی از مدیران اصلی سایت ضددین، ضد نظام و مستهجن آویزون و ایکس پرشیا می‌باشد که حدود 2000 تصویر با مضامین مستهجن در زمینه همجنس‌گرایی منتشر نموده است. از فعالیتهای دیگر وی نوشتن دهها مقاله پیرامون همجنس‌گرایی و موجه جلوه دادن این عمل می‌باشد. فعالیت اصلی وی ترویج همجنس‌گرایی در بین جوانان ایرانی بوده است.
 
 
7ـ مریم گ. با نام مستعار مریم (maryam jizjiz):
سن: 27 سال    محل تولد: یزد   وضعیت تأهل: متأهل    تحصیلات: دیپلم    ساکن: یزد
وی مدیر بخشهای همجنس‌گرایان زن و بخش طرفداران سکس خانوادگی و ضربدری و ادمین سایت ایران‌تکست بوده است که ارتباطات واقعی با اعضا بخصوص مدیران سایتهای مستهجن از جمله سایت آویزون و ایکس‌پرشیا داشته است. از جمله فعالیتهای دیگر وی جذب هزاران مخاطب به سایتهای مستهجن از جمله آویزون می‌باشد.
 
 
8ـ محسن ر. ق. با نام مستعار لاله 23 (lale23):
سن: 21 سال    محل تولد: شیراز    وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: سوم دبیرستان     ساکن: شیراز
وی از مدیران برجسته سایت ایکس پرشیا و آویزون بوده است که با انتخاب نام دخترانه اعضای بسیاری را در این سایتها جذب نموده است. از جمله فعالیتهای وی ارائه فایلهای صوتی و مستهجن فارسی‌زبان در بخش پادکست سایت آویزون بوده است. یکی دیگر از فعالیتهای وی مدیریت بخش سکسولوژی سایت آویزون می‌باشد.
 
 
9ـ ماشاءالله ک. با نام مستعار داریوش اِلون (daryush_alone):
سن: 31 سال    محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد   تحصیلات: دیپلم     ساکن: تهران
وی از مدیران اصلی سایت ضددین و مستهجن آویزون بوده است که دارای ارتباطات زیادی با مدیران و اعضای این سایت می‌باشد. فعالیتهای وی در بخش انجمنهای گفتگوی سایت آویزون بسیار چشمگیر بوده و در حدود 8000 هزار پست با محتوای مستهجن و ضددین در این سایت می‌باشد.
 
 
10ـ هادی ع. با نام مستعار مهدی همه‌کاره (hamekare):
سن: 25 سال     محل تولد: مشهد     وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: دانشجو     ساکن: مشهد
وی با ثبت حدود 12000 پست حاوی محتوای مستهجن و ضددین تنها در سایت آویزون از اعضای فعال این سایت بوده که با رعایت تمام جهات امنیتی توسط اعضا و سایر مدیران ارتباطات تلفنی و حضوری بسیاری با این کاربران برقرار کرده است که نشان از کیفیت کار نامبرده می‌باشد. نامبرده مبتکر ایجاد گروههای چند نفری در سایت آویزون بوده و محیطی جذاب برای فعالیت دیگر کاربران ایجاد می‌نموده است.
 
 
11ـ رضا ت. با نام مستعار کامران منفرد (kamran747):
سن:  36 سال    محل تولد: مشهد      وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: دیپلم      ساکن: مشهد
وی از مدیران سایتهای ضددین، ضدانقلاب و مستهجن آویزون و ایکس‌پرشیا بوده است. نامبرده با ارسال حدود9000 پست با محتوای مستهجن و ضددین در سایت آویزون و صرف وقت بسیار موفق به مدیریت سایت و ارتباط با سایر مدیران و اعضا گردیده بود. همچنین وی با وجود رعایت جهات امنیتی توسط مدیران سایت آرشیو کاملی از تصاویر تمامی اعضای فعال این سایتها تهیه نموده بود.
 
 
12ـ اسماعیل م.ا. با نام مستعاراِما (ema):
سن: 22 سال     محل تولد: مشهد    وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: دیپلم      ساکن: مشهد
وی از مدیران اصلی سایت مستهجن و ضددین آویزون بوده است. نامبرده همچنین مدیر بخش داستانهای مستهجن ایرانی این سایت بوده که در این بخش حدود 180 عنوان داستان مستهجن ارسال کرده است. از دیگر فعالیتهای وی دریافت داستانهای مستهجن ایرانی دیگر کاربران و ویرایش و انتشار آنها در سایت می‌‌باشد. این داستانها اغلب با مضامین ترویج رابطه نامشروع با محارم و ... که بعضاً شامل داستانها بلند بالغ بر 100 صفحه بوده است.
 
 
13ـ هانیه ک. با نام مستعار ستاره (setareh):
سن: 23 سال    محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: دانشجوی صنایع     ساکن: تهران
وی از مدیران برجسته سایت ضددین، ضدانقلاب و مستهجن ایکس‌پرشیا می‌‌باشد. بخشهایی که وی در آنها مدیریت می‌کرده است شامل بخش داستانهای مستهجن، دوست‌یابی مستهجن و طنز مستهجن می‌باشد. از دیگر فعالیتهای وی ایجاد آدرسهای آئینه برای سایتهای مستهجن فارسی جهت عبور از فیلترینگ بوده است. همچنین نامبرده اقدام به ارسال مطالب آموزشی روابط مستهجن برای اعضای سایت ایکس پرشیا می‌نموده است.
 
 
14ـ امیر ح. با نام مستعار امین  (amin23):
سن:  36 سال    محل تولد: تهران     وضعیت تأهل: متأهل     تحصیلات: لیسانس     ساکن: تهران
نامبرده مدیر کل انجمنهای سایت ضددین، ضدانقلاب و مستهجن ایکس پرشیا بوده است. وی حدود 19000 پست حاوی محتوای مستهجن و ضددین با موضوعات سکسولوژی، اهانت به مسئولین نظام و... در سایت ایکس پرشیا ایجاد نموده است. نامبرده همچنین نقش مهمی در بروزرسانی سایت ایکس پرشیا داشته است.
 
 
15ـ محمد سعید ن.م. با نام مستعار سعید (rolsroys):
سن: 47 سال    محل تولد: شیراز    وضعیت تأهل: متأهل   تحصیلات: فوق‌دیپلم    ساکن: شیراز
نامبرده از مدیران اصلی سایتهای ضددین، ضدانقلاب و مستهجن ایکس‌پرشیا و آویزون بوده است. وی با ارسال مجموعاً 27000 پست حاوی محتوای ضددین و مستهجن در سایتهای ایکس پرشیا و آویزون نقش بسیار زیادی در جذب و استمرار حضور کاربران در این سایتها داشته است و ارتباطات خوبی با سایر کاربران و مدیران سایتهای فوق داشته که بعضاً منجر به ارتباط حضور با آنها شده است.
 
 
16ـ جواد ع.ی.م. با نام مستعاررؤیا (rfa):
سن: 29 سال    محل تولد: شاهرود    وضعیت تأهل: مجرد   تحصیلات: لیسانس     ساکن: شاهرود
وی از مدیران اصلی سایت مستهجن و ضددین و ضدانقلاب ایکس‌پرشیا بوده است. بخشهایی که وی مدیریت می‌کرده شامل داستانهای مستهجن فارسی و انگلیسی، عکسهای مستهجن ایرانی و خارجی، خاطرات و داستانهای مستهجن، معرفی سایتها و وبلاگهای مستهجن، فیلترشکن و بخش مطالب طنز مستهجن بوده است. فعالیت دیگر وی نگارش داستانهای مستهجن در این سایت بوده است. نامبرده همچنین یکی از اعضای فعال سایت ضددین و مستهجن آویزون می‌باشد.
 
 
17ـ شهاب ح. با نام مستعار شهاب (redneck):
سن: 19 سال   محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: دیپلم     ساکن: تهران
نامبرده از مدیران اصلی سایتهای ضددین، ضدانقلاب و مستهجن ایکس پرشیا و آویزون بوده است. همچنین وی مدیر بخش تصاویر مستهجن سایت ایکس پرشیا بوده و ارتباطات حضوری زیادی با مدیران و اعضای فعال این سایتها داشته است.
 
 
18ـ تولی ق. با نام مستعار طلا (icy-ice):
سن: 24 سال     محل تولد: کرج    وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: لیسانس زبان فرانسه     ساکن: کرج
نامبرده از مدیران اصلی سایتهای ضددین، ضدانقلاب و مستهجن آویزون و ایکس‌پرشیا بوده است. وی با ارسال حدود 15000 پست با هشت اکانت در سایتهای فوق نقش مهمی در ترویج نگرش و نگاه مستهجن به مقوله‌های اجتماعی داشته است. آرشیو کامل بدست آمده از وی مشتمل بر انواع کلیپهای مستهجن ایرانی و خارجی بخصوص مبادله کلیپ ها و مطالب همجنس گرایی مردان بوده است که نامبرده اقدام به انتشار آنها در سایتهای آویزون و ایکس پرشیا می‌نموده است. یکی دیگر از فعالیتهای وی ایجاد فضای بحث علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایتهای فوق بوده است.
 
 
19ـ مهناز ش. با نام مستعار عسل (asal tavahooom):
سن: 24 سال    محل تولد: تهران     وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: دیپلم    ساکن: تهران
نامبرده از اعضای فعال سایتهای ضددین، ضدنظام و مستهجن آویزون و ایکس‌پرشیا می‌باشد. وی همچنین دارای ارتباطات گسترده با مدیران و دیگر اعضای فعال این سایتها بوده که اغلب منجر به ارتباطات حضوری گردیده است. نامبرده که خود اعتیاد به مواد مخدر نوین داشته، به تبلیغ این مواد در محیطهای گفتگوی اعضای سایتهای فوق می‌نموده است. وی با 6 اکانت کاربری و ایجاد حدود 2000 پست با محتوای مستهجن در سایت آویزون فعالیتهای چشمگیری داشته است.
 
 
20ـ نیما هـ . د. با نام مستعار (n1m4):
سن: 20 سال   محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: دانشجو    ساکن: تهران
نامبرده از مدیران اصلی سایت ضددین و مستهجن آویزون می‌باشد. وی در زمان فعالیت خود در این سایت حدود 4000 پست با محتوای مستهجن در بخش خاطرات ایجاد نموده است. یکی دیگر از فعالیتهای وی نگارش و انتشار داستانهای بلند مستهجن بوده است و همچنین اکانت مشترکی با دیگر اعضا جهت درج داستانهای مستهجن در این سایت داشته است.
 
 
21ـ علیرضا م. با نام مستعار کول‌مونا (cool mona):
سن: 20 سال    محل تولد: تهران   وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: دیپلم   ساکن: تهران
نامبرده از مدیران سایت ضددین و مستهجن آویزون می‌باشد. وی دارای 9 اکانت در این سایت بوده و بوسیله آنها حدود 15000 پست با محتوای مستهجن ارسال کرده است. وی با معرفی خود به عنوان یک دختر و اعتمادسازی در بین اعضا و دریافت عکس و فیلمهای خصوصی و خانوادگی ایشان اقدام به انتشار آنها در سایت آویزون می‌نموده است.
 
 
22ـ حسین ع. با نام مستعار شَبرو (shabro) :
سن: 26 سال     محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات:  دیپلم    ساکن: تهران
نامبرده از مدیران سایت ضددین و مستهجن آویزون می‌باشد. از جمله فعالیتهای وی با 4 اکانت کاربری شامل انتشار مضامین و دست‌نوشته‌های عناصر خودفروخته ضدنظام، فعالیتهای گسترده ضدنظام، استفاده ابزاری از بستر پورنوگرافی برای القای باورهای ضدنظام مقدس جمهوری اسلامی و ضد دین بوده است. نامبرده همچنین پس از برقراری ارتباط با اعضای مؤنث سایت اقدام به روابط نامشروع با آنها می‌نموده است.
 
 
23ـ احسان م. با نام مستعار اِرا (era):
سن: 21 سال     محل تولد: گرگان    وضعیت تأهل:  مجرد     تحصیلات: دیپلم    ساکن: گرگان
نامبرده از اعضای فعال سایت ضددین و مستهجن آویزون بوده و اقدام به نگارش و انتشار گسترده داستانها و رُمانهای مستهجن می‌نموده است. همچنین وی اقدام به ارتباط‌گیری با خوانندگان لُس‌آنجلسی برای تبلیغ داستانهای خود کرده است.
 
 
24ـ مریم ف. با نام مستعار نقره (noghre_seranza) :
سن: 26 سال    محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: لیسانس    ساکن: تهران
نامبرده از اعضای فعال سایت ضددین و مستهجن آویزون بوده است. همچنین وی دارای ارتباطات گسترده با مدیران سایت بوده که این ارتباطات بعضاً بهروابط نامشروع منجر گردیده است. وی جهت گسترش فعالیتهای خود در این سایت 5 اکانت کاربری ایجاد نموده و در آنها فعالیتهای مستهجن داشته است.
 
 
25ـ موسی ح. با نام مستعار (beny_wax):
سن: 19 سال    محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد   تحصیلات: دانشجو    ساکن: تهران
نامبرده از اعضای فعال سایت ضددین و مستهجن آویزون می‌باشد. یکی از مهمترین فعالیتهای وی تبدیل محتویات سایت (فیلم، عکس، داستان) به فُرمت قابل استفاده در تلفن همراه و تبلیغ و انتشار آنها بوده است. وی در حدود 3000 پست با محتوای مستهجن در سایت فوق ایجاد نموده که اغلب آنها داستانهای مستهجنی بوده که خود وی اقدام به نگارش آنها کرده است.
 
 
26ـ داریوش آ. با نام مستعار داریوش آقا (dariush agha):
سن: 54 سال     محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: متأهل      ساکن: آمریکا
نامبرده که از مدیران اصلی سایتهای ضددین، ضد نظام و مستهجن ایکس پرشیا و آویزون بوده است با ایجاد ادبیات جدید در زمینة هرزه‌نگاری بخصوص با اعضای مؤنث سایت و جذب آنها و فعالیت چشمگیر و مستمر در فضای چت اقدام به جذب بسیاری از کاربران برای سایتهای فوق نموده است.

سریال ۲


 
جدید
سریال امپراطور دریا به صورت دایویکس و با زیر نویس فارسی قابل پخش در کامپیوتر و دستگاهای خانگی مجهز به سیستم ...
۵,۰۰۰ تومان
۱۲,۰۰۰ تومان
 
 
جدید
سریال افسا ...
۷,۰۰۰ تومان
۱۴,۰۰۰ تومان

دستمزد بازیگران سریال یوسف پیامبر(ع) اعلام شد

فرج الله سلحشور در نشست خبری که در خبرگزاری ایرنا برگزار شد،گفت:
 

ارقامی که برخی افراد درباره دستمزد بازیگران این سریال ارائه می‌کنند کذب است و برخی به دنبال پرهزینه نشان دادن این سریال هستند.

به گزارش ایرنا، در این نشست خبری که با حضور فرج الله سلحشور کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم، حسین زندباف تدوینگر، مجید میر فخرایی طراح صحنه و جهانبخش سلطانی و رضا رضوی بازیگران نقش آمن هوتپ سوم و هورن هوپ برگزار شد، عوامل فیلم درباره این سریال به بحث و گفت وگو نشستند.

سلحشور در پاسخ به شایعاتی که در خصوص بودجه کلان سریال حضرت یوسف (ع) اعلام می‌شود ،تصریح کرد: چهار برآورد به صدا و سیما ارائه شد که در محدوده ‪۶‬میلیارد و ‪ ۲۰۰‬میلیون تومان تا ‪۶‬میلیارد و ‪ ۵۰۰‬میلیون تومان بود.

در مجموع بودجه تصویبی ما ‪۶‬میلیارد و ‪ ۴۰۰‬میلیون تومان بود و الباقی آن کمک دیگران بود درحالیکه بر خلاف برخی از اثار تلویزیونی که تلورانس ( انحراف اولیه بودجه) آنها به ‪ ۶۰۰‬تا ‪ ۸۰۰‬درصد هم می‌رسد و گاهی اوقات یک برآورد تا ‪ ۲۰‬برابر اضافه می‌شود ولی تلورانس ما در تعیین بودجه این سریال ‪۱۰‬درصد بود که این امر بسیار معقول است.

سلحشور در خصوص دستمزد بازیگران این سریال و آمار و ارقام نجومی که درباره آنها اعلام شده است به ایرنا گفت: برخی اصرار دارند بگویند در این سریال مزدهای کلان پرداخته شده است(اره آخه اسکار گرفته ). ولی باید بگویم جهانبخش سلطانی در عرض ‪ ۵‬ماه کارکرد ‪ ۸‬میلیون تومان گرفته است و آقای رضوی هم ماهانه یک میلیون گرفته اند تنها بازیگران گرانقیمت این سریال محمود پاک نیت و کتایون ریاحی بودند که ماهانه ‪ ۳‬و نیم میلیون تومان دریافت می‌کردند حتی کتایون ریاحی کمتر ‪ ۷‬تا ‪ ۸‬میلیون در ماه قبول نمی‌کردولی برای این مجموعه پذیرفت. این ارقام در حالی است که در سریال‌های دیگر بازیگران ‪ ۱۸‬تا ‪۲۰‬ میلیون توماندستمزد دریافت می‌کنند.

کارگردان سریال حضرت یوسف با اشاره به معضل دلالی نقش‌های اول و دوم در سینما و تلویزیون تصریح کرد: یکی از مسائلی که در سینمای ما باب شده پرداخت هزینه برای بازی در فیلم‌ها وسریالهاست که دلالانی هم در این زمینه وجود دارند و نقش می‌فروشند. نقش اول این مجموعه آقای زمانی هم که نخستین تجربه وی بود مزدی نمی‌گرفت و حتی خودش هم نمی‌پذیرفت ولی هدیه ما (در ماههای اول ‪۵۰۰‬هزار تومان و در انتها یک میلیون تومان را به منظور کمک خرجی دریافت می‌کرد و خودش می‌دانست این نقش چقدر ارزش دارد.