دستمزد بازیگران سریال یوسف پیامبر(ع) اعلام شد

فرج الله سلحشور در نشست خبری که در خبرگزاری ایرنا برگزار شد،گفت:
 

ارقامی که برخی افراد درباره دستمزد بازیگران این سریال ارائه می‌کنند کذب است و برخی به دنبال پرهزینه نشان دادن این سریال هستند.

به گزارش ایرنا، در این نشست خبری که با حضور فرج الله سلحشور کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم، حسین زندباف تدوینگر، مجید میر فخرایی طراح صحنه و جهانبخش سلطانی و رضا رضوی بازیگران نقش آمن هوتپ سوم و هورن هوپ برگزار شد، عوامل فیلم درباره این سریال به بحث و گفت وگو نشستند.

سلحشور در پاسخ به شایعاتی که در خصوص بودجه کلان سریال حضرت یوسف (ع) اعلام می‌شود ،تصریح کرد: چهار برآورد به صدا و سیما ارائه شد که در محدوده ‪۶‬میلیارد و ‪ ۲۰۰‬میلیون تومان تا ‪۶‬میلیارد و ‪ ۵۰۰‬میلیون تومان بود.

در مجموع بودجه تصویبی ما ‪۶‬میلیارد و ‪ ۴۰۰‬میلیون تومان بود و الباقی آن کمک دیگران بود درحالیکه بر خلاف برخی از اثار تلویزیونی که تلورانس ( انحراف اولیه بودجه) آنها به ‪ ۶۰۰‬تا ‪ ۸۰۰‬درصد هم می‌رسد و گاهی اوقات یک برآورد تا ‪ ۲۰‬برابر اضافه می‌شود ولی تلورانس ما در تعیین بودجه این سریال ‪۱۰‬درصد بود که این امر بسیار معقول است.

سلحشور در خصوص دستمزد بازیگران این سریال و آمار و ارقام نجومی که درباره آنها اعلام شده است به ایرنا گفت: برخی اصرار دارند بگویند در این سریال مزدهای کلان پرداخته شده است(اره آخه اسکار گرفته ). ولی باید بگویم جهانبخش سلطانی در عرض ‪ ۵‬ماه کارکرد ‪ ۸‬میلیون تومان گرفته است و آقای رضوی هم ماهانه یک میلیون گرفته اند تنها بازیگران گرانقیمت این سریال محمود پاک نیت و کتایون ریاحی بودند که ماهانه ‪ ۳‬و نیم میلیون تومان دریافت می‌کردند حتی کتایون ریاحی کمتر ‪ ۷‬تا ‪ ۸‬میلیون در ماه قبول نمی‌کردولی برای این مجموعه پذیرفت. این ارقام در حالی است که در سریال‌های دیگر بازیگران ‪ ۱۸‬تا ‪۲۰‬ میلیون توماندستمزد دریافت می‌کنند.

کارگردان سریال حضرت یوسف با اشاره به معضل دلالی نقش‌های اول و دوم در سینما و تلویزیون تصریح کرد: یکی از مسائلی که در سینمای ما باب شده پرداخت هزینه برای بازی در فیلم‌ها وسریالهاست که دلالانی هم در این زمینه وجود دارند و نقش می‌فروشند. نقش اول این مجموعه آقای زمانی هم که نخستین تجربه وی بود مزدی نمی‌گرفت و حتی خودش هم نمی‌پذیرفت ولی هدیه ما (در ماههای اول ‪۵۰۰‬هزار تومان و در انتها یک میلیون تومان را به منظور کمک خرجی دریافت می‌کرد و خودش می‌دانست این نقش چقدر ارزش دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد